PracaGrupypl.praca.szukanadokumentacje techniczne,projekty,ACAD,Inventor,Corel-Waszawa i okolice

  • 1. Data: 2005-10-25 13:33:48
    Temat: dokumentacje techniczne,projekty,ACAD,Inventor,Corel-Waszawa i okolice
    Od: "M.Dzierzgowski" <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    Szukam dodatkowego zajęcia w niepełnym wymiarze godzin lub dorywczo,
    wykonam pracę u pracodawcy jak i w domu.

    Posiadam ponad 3 letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu
    dokumentacji technicznej w programach AutoCad i Inventor(ponad 2 lata
    udokumentowane w konkretnych firmach).
    Mam np. doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej do urzędów(np.
    GUM),
    pracowałem samodzielnie przy projektach urządzeń, narzędzi i w zespołach
    zajmujących się dużymi projektami.

    Ewentualne propozycje nie muszą być związane z ww. programami.

    Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: m...@p...poczta.onet
    (pl przestaw na koniec adresu) lub tel: 600-82-79-83