PracaGrupypl.praca.dyskusjedodatkowe wolne dla studenta + ... › dodatkowe wolne dla studenta + ...
  • Data: 2005-03-16 11:42:34
    Temat: dodatkowe wolne dla studenta + ...
    Od: "bukers" <w...@p...NOSPAM.wsiz.rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1) mam umowe na pelny etat i dodatkowo studiuje zaocznie. czy z tego tytulu
    naleza mi sie dodatkowe dni wolnego?

    2) wolne w wymiarze 1/12 rocznego wolnego przysluguje po kazdym
    przepracowanym miesiacu. czy w zwiazku z tym bede mogl wykorszystac tylko
    11/12 planu urlopowego?
    moze objasnie to tak:
    zatrudniony zostalem 1 stycznia
    w lutym mam 1/12: za styczen
    w marcu mam 2/12: za styczen i luty
    w grudniu mam 11/12: za poprzednie miesiące
    31. grudnia konczy mi sie umowa o prace, wiec ostatniej 1/12 urlopu nie
    wykorzystam, bo umowa mi sie juz skonczy, wiec tak czy siak bede mial duzo
    wolnego :]

    [][][] usuń .NOSPAM. z adresu [][][]