PracaGrupypl.praca.szukanadodatkowa: programowanie, testowanie, dokumentacjadodatkowa: programowanie, testowanie, dokumentacja
  • Data: 2005-04-01 17:39:21
    Temat: dodatkowa: programowanie, testowanie, dokumentacja
    Od: "Robert Magdziarz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukam pracy dodatkowej, np. na umowę o dzieło/zlecenie, związanej z
    programowaniem, testowaniem lub dokumentowaniem oprogramowania.

    Jestem programistą z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym, absolwetnem
    informatyki UW. Posiadam referencje z PTC ("Era") i EDS Poland.

    Umiejętności zawodowe:
    Udział w projektach informatycznych, doświadczenie w zbieraniu wymagań
    użytkowników, pracach analitycznych i projektowych, implementacji i testowaniu
    systemów informatycznych, szkoleniu użytkowników. Doświadczenia w korzystaniu
    z technologii i narzędzi informatycznych: SAP R/3 (moduły: PM, MM i AA),
    Internet i sieci TCP/IP, Unix/Linux,, Micosoft Windows, Microsoft Office,
    ABAP/4, SQL, HTML/CSS/JavaScript, .NET, C/C++/C#, VB, XML, SQL Serwer 2000,
    IIS, LBMS Systems Engineer (CASE).

    Języki obce:
    Średniozaawansowany angielski; podstawowy francuski; podstawowy rosyjski.

    W przypadku zainteresowania proszę o kontakt na mój e-mail lub telefon: (22)
    3356743, 0508609355.