PracaGrupypl.praca.szukana › dobry marketingowiec

  • 1. Data: 2004-12-03 18:19:17
    Temat: dobry marketingowiec
    Od: "Alba" <a...@o...pl>

    Naprawdę dobry marketingowiec z rocznym doświadczeniem w marketingu i
    telemarketingu, z wyższym wykształceniem, znajomością podstaw języków:
    niemiecki, rosyjski i hiszpański poszukuje pracy, znajomością obsługi komputera
    i urządzeń biurowych poszukuje pracy.
    Jestem odpowiedzialna, rzetelna, nie boję sie ciężkiej pracy, mogę pracować w
    biurze lub jako przedstawiciel handlowy.
    Poszukuję pracy najchętniej w województwie podkarpackim lub lubelskim ale nie
    koniecznie. Podejmę wyzwanie, a Ty?

  • 2. Data: 2004-12-06 19:29:03
    Temat: Re: dobry marketingowiec
    Od: "czy ja się czepiam?" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Alba" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > biurze lub jako przedstawiciel handlowy.
    > Poszukuję pracy najchętniej w województwie podkarpackim lub lubelskim ale

    Ja podejmę wyzwanie jak Ty poprawisz pisownię "naprawdę dobry marketingowcu
    ze znajomością podstaw języków" podstaw języków :-)

    sorki za złośliwości ale ręce mi już opadają

    pzd