PracaGrupypl.praca.szukanadobry maketingowiec poszukuje szansy

  • 1. Data: 2004-04-21 17:18:57
    Temat: dobry maketingowiec poszukuje szansy
    Od: "." <a...@o...pl>

    Pilnie poszukuje pracy w Rzeszowie, Opolu, Warszawie lub Wrocławiu
    Ukończyłam WSIiZ w Rzeszowie na kierunku ekonomia-magisterium, oraz kierunek
    administracja- licencjat. Posiadam roczne doświadczenie w marketingu.
    Znam:
    - Zasady ekonomii, rachunkowości, finansów, negocjacji, obsługi biura
    - Obsługę komputera &#8211; posiadam ECDL
    - J. niemiecki i j. rosyjski w stopniu komunikatywnym jeżeli są one w ciągłym
    użyciu, od lutego uczęszczam na kurs angielskiego
    Potrafię:
    - Rozwiązywać kazusy prawne, szybko odnajduję się w przepisach prawnych
    - Łatwo nawiązywać i utrzymywać kontakty z ludźmi
    - Dostosowywać się do sytuacji
    - Szybko się uczyć
    Jestem:
    - Asertywną, rzetelna, ambitna, sumienna
    - W pełni dyspozycyjna
    - Nie boję się podejmowania wyzwań
    - Mogę pracować w grupie lub samodzielnie
    Będę dobrym i wartościowym pracownikiem Pana/-ni firmy.
    Dziękuję firmą ubezpieczeniowym i akwizycji.