PracaGrupypl.praca.szukanado pracy stopem - szukam towarzyszki

  • 1. Data: 2004-07-13 21:18:24
    Temat: do pracy stopem - szukam towarzyszki
    Od: "dawid k" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukam dzwieczyny w wieku 23-33lata której nie jest obce podrózowanie
    autostopem. Zamierzam wybrac się autostopem do
    Holandii lub Niemiec , może pozniej Irlandia, Anglia w celu zarobienia
    jakiegos grosza. Nie mam żadnych znajomości , suma pieniedzy ktra z soba
    zabieram
    jest zmiesznie mala więc nie będzie łatwo.
    Rowniez sama praca nie nalezy do lekkich.
    Zanim sie cos znajdzie spanie w namiocie, najtansze jedzenie itp.
    Z drugiej strony podrozowalem po tych krajach i mniej wiecej wiem gdzie
    szukac.
    Na poczatek w gre wchodzi raczej praca w rolnictwie. Nic mnie nie trzyma w
    polsce wiec moze byc to zarowno wyjazd
    wakacyjny jak i znacznie dluzszy np rok, kilka.
    Musze zmienic cos w zyciu zeby wogole przezyc . To nie beda wakacje ani urlop
    Termin wyjazdu nawet jutro.
    Ze strony towarzyszki bede oczekiwal rowniez seksu - to warunek.

    Dodatkowe plusy takiego wyjazdu to przygoda, poznawanie języka , ludzi.
    Mam 27 lat .

    Najszybszy kontakt ze mna to telefon/sms 504-943- 605 . Na maile odpowiadam
    ale z opoznieniem.
    k...@p...onet.pl