PracaGrupypl.praca.dyskusje › do informatyków - ile za administracje ms sql server?

  • 11. Data: 2002-12-17 10:28:45
    Temat: Re: do informatyków - ile za administracje ms sql server?
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Tue, 17 Dec 2002 00:20:10 +0100, Tomek wrote:

    > Za tą kwotę 2 znajdą - i będą szczęśliwi
    > To chyba nie te czasy ?

    Że znajdą dwóch to na pewno, ale czy będą szczęśliwi? Zauważ
    że dwa półprodukty wcale nie muszą być tak samo funkcjonalne jak jeden
    produktu (sorry za porównanie - chodzi mi o kwalifikacje pracownika i
    "chęć do pracy")

    Rygel

  • 12. Data: 2002-12-17 10:39:32
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Mon, 16 Dec 2002 23:16:20 +0100, Grochu wrote:

    > również wydaje mi się to przegięciem :-o
    > ja bym był szczęśliwy jakbym dostał połowę tego
    >
    > a poza tym praca prawdopodnie będzie polegać głównie na programowaniu w
    > transact-sqlu, a administracja niejako "przy okazji", no i niestety obawiam
    > się, że nie mają nawet Personal Edition a jedynie Desktop Engine, a to
    > oznacza walkę z osqlem (czyli tekstową konsolą :-( ), ale to już NTG, więc
    > sorry

    Wiesz co przychodzi mi na myśl porównanie z systemem przeciwpożarowym -
    poco firmy kupują drogie i dobre jeśli to i tak pewnie nigdy nie zadziała?
    Płaca informatyka powinna być uzależniona od tego co informatyk potrafi
    zrobić w sytuacji awaryjnej, bo od jego postępowania w przypadku awari
    zależy czy firma nie straci nic, straci troszeczke, czy poniesie duże
    straty jeśli system będzie przez pare dni wyłączony.
    Dlaczego na pensje informatyka patrzy się z perspektywy "a bo on bedzie
    siedział i tylko w sql'u dłubał", a nie z perspektywy "ile firma straci w
    razie problemów jak nie będzie dobrego informatyka"? Mam nadzieje że ktoś
    to sobie weźmie do serca i przestanie pieprzyć głupoty że 5tys. dla
    administratora/programisty to jakiś kosmos.

    Rygel

  • 13. Data: 2002-12-17 13:10:29
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > że dwa półprodukty wcale nie muszą być tak samo funkcjonalne jak jeden
    > produktu (sorry za porównanie - chodzi mi o kwalifikacje pracownika i

    Żle napisałem- chodziło mi o "szczęście" pracowników a nie pracodawcy.

    Tomek

  • 14. Data: 2002-12-17 13:11:37
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > tak, dwoch zakompleksionych, bojacych sie powiedziec ile chca za swoja
    prace

    > --
    > pozdr.
    > artur

    Powiedzieć zawsze można.
    Pytanie - czy chce się dostać pracę?

    Tomek

  • 15. Data: 2002-12-17 17:43:28
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    ......[ciach]

    dobre jest 2000 PLN do ręki lcz musisz zobać zakres obowiązków
    wracając do wypoeidzi o systemie p.poz to p oto sie am admina aby nie bylo
    systuacji zagrożenia.
    lecz gdy to jest człowiek orkiestra pisanie softu , wdrożenia , admin www ,
    kierowca , help desk , hot line ............
    to 3000 PLN i nikt wicej raczej nie da , bo w tym kraju jest troche ludzi do
    pracy i to nawet z wyśrubowanymi kwalfikacjami,
    a zdrugiej strony jest brak wśród kadry średniego szczebla edukacji
    inforamtycznej i kultry informatycznej i często gęsto informatyk dostaje
    kawałęk piwnicy lub jest na liście płac wraz z adminstracją : kierowca ,
    sprzątaczka , portier i to w firmach "dużych " gdzie nie ma działu
    informtycznego tylko jest informatyk

    rafal

  • 16. Data: 2002-12-17 21:08:36
    Od: "Akoterinatabellaczikcziks" <S...@t...pl>

> [...]
    > to sobie weźmie do serca i przestanie pieprzyć głupoty że 5tys. dla
    > administratora/programisty to jakiś kosmos.

    to mniej wiecej mialem na mysli sugerujac 5000zl i pytajac o backupy.
    tzn czy tylko wykonywanie czy tez odtwarzanie

    pozdr
    Szymon Kunysz
    vel akote

  • 17. Data: 2002-12-18 06:42:22
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Powiedzieć zawsze można.
    > Pytanie - czy chce się dostać pracę?
    >
    > Tomek

    tak, wlasnie wtedy kiedy chce sie dostac prace powinno sie wyraznie
    artykulowac "ile jestem wart". I uwierz mi ze ktos taki dostanie szybciej
    prace niz "informatyk" ktory prosi (tu przesadzam) o najnizsza krajowa, zeby
    tylko zalapac jakis job. Ja bym takiemu czlowiekowi nie powierzyl opieki nad
    serwerem strategicznym z punktu widzenia korporacji.

    --
    pozdr.
    artur

    http://www.polonia-it.org