PracaGrupypl.praca.szukana › dlaczego warto to przeczytać?

  • 1. Data: 2002-09-14 18:53:42
    Temat: dlaczego warto to przeczytać?
    Od: "aneta_cz" <a...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo!
    Jako absolwentka Liceum Ekonomicznego mam doskonale opanowane zagadnienia
    związane z szeroko pojęta ekonomią. Na studiach pogłębiłam swoje
    zainteresowania z zakresu zarządzania i marketingu, a także poszerzyłam je o
    wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu finansów i bankowości. Mam również
    doskonale opanowaną obsługę szerokiej gamy programów komputerowych (edytory
    tekstu, arkusze kalkulacyjne, bazy danych, aplikacje graficzne, przeglądarki
    internetowe, programy pocztowe i wiele innych). Ukończenie Studium
    Pedagogicznego pozwoliło mi pogłębienie swoich zainteresowań z zakresu
    psychologii, pedagogiki i dydaktyki. Komunikowanie się w języku angielskim i
    niemieckim nie stanowi dla mnie problemu. W przyszłości chciałabym poszerzyć
    swoją znajomość tych języków obcych.
    Praca w Państwa firmie pozwoliłaby mi wykazać się posiadaną wiedzą i
    umiejętnościami z zakresu finansów, bankowości, zarządzania i marketingu.
    Praca w dziale szeroko pojętego marketingu, opieka nad klientem
    indywidualnym i instytucjonalnym, praca w charakterze sekretarki-asystentki
    byłaby również dla mnie wielkim wyzwaniem, którego podjęłabym się z wielką
    chęcią i zapałem. Poza tym posiadane doświadczenie zawodowe, wszechstronne
    wykształcenie w zakresie szeroko pojętych nauk ekonomicznych, zdolności
    interpersonalne oraz adaptacyjne sprawiają, iż potrafię odnaleźć się na
    każdym stanowisku pracy. Uważam, iż posiadany przeze mnie zmysł
    organizacyjny, opanowanie podstawowych zasad organizacji pracy i sprawnego
    działania, staną się bardzo przydatne podczas pracy w Państwa banku.
    Dodatkowym atutem jest fakt, iż jestem młodą, ambitną, dynamiczną, otwartą i
    komunikatywną osobą. Potrafię współpracować z ludźmi, stwarzając i
    utrzymując miłą atmosferę współpracy. Charakteryzuje mnie zdyscyplinowanie i
    odpowiedzialność. Potrafię osiągnąć zamierzone cele, przy jednoczesnym
    zadbaniu o jakość wykonania powierzonych mi zadań. Jestem osobą otwartą na
    nowe rozwiązania techniczne i organizacyjne w każdym aspekcie pracy
    zawodowej. Bardzo chętnie i szybko przyswajam nowe, a także pogłębiam
    posiadane wiadomości i umiejętności. Interesuje mnie praca przede wszystkim
    w moim rodzinnym mieście - Zielonej Górze, jak i okolicach, ale także we
    Wrocławiu, Poznaniu, jak i każdym innym miejscu. Jestem gotowa w każdej
    chwili zmienić miejsce zamieszkania.
    Jestem przekonana, że moje doświadczenie i kwalifikacje będą dla Państwa
    bardzo przydatne i przyczynią się do naszego wspólnego sukcesu. Zdobywanie
    doświadczenia pod okiem takich fachowców jak Państwo byłoby dla mnie wielkim
    wyzwaniem, którego podjęłabym się z jeszcze większym zaangażowaniem.
    Oczekuję na kontakt emailowy z Państwa strony.
    Z poważaniem
    aneta_cz

    PS chociażby dlatego, żeby poznać kogoś tak wspaniałego :)