PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???

  • 11. Data: 2006-09-12 08:08:20
    Temat: Re: dlaczego praca w IT w Polsce to TAKI SYF ???
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Jakub Lisowski wrote:
    > Dwa - prędzej problem NP-zupełny, albo NP, kompletny to taka brzydka
    > kalka językowa.

    dopiero rok pracujesz? po 3-ch latach już nie będziesz taki wrażliwy
    na "kalki językowe"
    o ile wogóle będziesz pamiętał z czym się je ten ów problem czy inne
    zasłyszane na wykładach

    > Nie piszę pod M$, ale pod Suna, na maszynach o których prawdopodobnie
    > nawt nie słyszałeś.

    trudno słyszeć o wszystkich maszynach ale i tak nie jesteś tam bardziej wart
    od choćby jednego trybiku w tych maszynach, sam jesteś tam pewnie takim
    trybikiem - do późniejszej wymiany

    w Polsce czy USA ??

    --
    Sheer

  • 12. Data: 2006-09-12 08:09:41
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    Nixe wrote:

    > Dyskutujesz sam ze sobą?

    nie, uzupełniam/dodaję - nie zauważyłaś/-eś?
    --
    Sheer

  • 13. Data: 2006-09-12 09:48:34
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sheer napisał(a):
    > jak są tu ludzie w tym pracujący w Polsce traktowani to tylko się załamać,
    > że człek się w tym nie wiadomo po co kształcił
    >
    > nadal jest to DUSZNA PROWINCJA + POZAMERYTORYCZNE KRYTERIA
    >
    > widać że klika tępogłówców co się zainstalowała w latach oszołomstwa
    > przejawia tu jakąś dziwną negatywną solidarność...

    Może jakieś konkrety? Bo z tego co napisałeś to niewiele wynika.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej.

  • 14. Data: 2006-09-12 09:49:26
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    domyslamy sie o czym mowisz, ale moze by tak jednak bardziej merytorycznie

  • 15. Data: 2006-09-12 10:02:46
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    Sheer napisał(a):

    > następna sprawa to KASA - mało płacą za dobrą wiedzę - bo i ta nie jest tak
    > naprawdę potrzebna

    Przesadzasz:) Jesli jestes naprawde specjalista w tym co robisz i jest
    to w miare unikatowe na rynku, to placa jest calkiem niezla.
    Jestem tego najlepszym przykladem:) kobieta z 6 miesiecznym dzieckiem
    znalazla prace w dziedzinie w ktorej chciala i za place jaka chciala.
    Placa pewnie bylaby wyzsza, gdybym miala wieksze doswiadczenie, choc i
    teraz pewnie niewiele jest osob, ktore maja wiedze taka jak moja lub
    wieksza:) pewnie z czasem to sie zmieni, ale mam nadzieje, ze wtedy i
    moje doswiadczenie bedzie wieksze.:)

    takze powiem tyle, ze marudzisz, bo pewnie masz zly dzien:)

  • 16. Data: 2006-09-12 10:03:18
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    No tak, ale mowisz o firmach krzakach ktorych pelno lub o specjalnosciach w
    ktorych jest latwo o zastepce na twoje miejsce.
    No cieciem informatycznym nie ma juz co byc, nawet w kilku firmach, bo
    jestes traktowany jak sprzataczka przez pracownikow, ale to wina
    pseudo-informatykow. Zlozy komputer, zainstaluje system i juz oferuje swoje
    uslugi innym za grosze. Obserwuje tych kolesi po hurtowniami IT czasem -
    Nokia 3210 w rece, ponacigany sweterek, nie ogolony, ale szczesliwy, bo
    przyjechal klientowi po tusz do drukarki :-)).

  • 17. Data: 2006-09-12 10:11:16
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    Sheer napisał(a):

    > a co konkretnie robisz?

    to czego pewnie z 80-90% osób zajmujących się IT nie cierpi:) -
    dokumentacją, podręcznikami użytkownika, itp.

    ale niestety, to trzeba lubić, bo inaczej człowiek się strasznie
    męczy.

  • 18. Data: 2006-09-12 10:12:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    M...@g...bla.bla.com wrote:

> [...]
    > teraz pewnie niewiele jest osob, ktore maja wiedze taka jak moja lub
    > wieksza:) pewnie z czasem to sie zmieni, ale mam nadzieje, ze wtedy i

    Oczywiscie - zdazaja sie dobre stanowiska w IT w Polsce, ale na prawde
    szuka sie ich ze swieca...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 19. Data: 2006-09-12 10:19:27
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    Sheer napisał(a):

    > no właśnie, Twój przypadek nie jest dość typowy ;)
    > więc nie jest dobrym przykładem przeciw mojej tezie

    to niestety nie ma tak fajnie. docelowo chcialam zajac sie project
    managementem, ale jak widze jakie jest podejscie firm do tego typu
    osob, to dalam sobie chwilowo spokoj, wybralam inne rozwiazanie, jak
    widac chyba trafne:)

  • 20. Data: 2006-09-12 10:35:09
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    Sheer napisał(a):
    > zwłaszcza jak się ma dziecko na wykarmieniu
    > to wówczas poziom ambicji merytorycznych maleje w zastraszającym tempie...

    sa jeszcze w tym kraju ludzie, ktorzy moga pracowac tylko z tego
    powodu, ze chca, a nie ze zmusza ich do tego sytuacja finansowa:)
    a jesli chodzi o sprawy merytoryczne... wbrew pozorom napisac dobrego
    manuala do aplikacji, albo przygotowac dobra dokumentacje do projektu
    wcale nie jest tak prosto, jakby sie niektorym wydawalo.