PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam pracę

  • 1. Data: 2004-06-13 19:00:31
    Temat: dam pracę
    Od: s...@o...pl

    dzień dobry
    chętnie zatrudnię fikcyjnie osobę której np. brakuje lat do osiągnięcia
    pełnego wieku emerytanego itp. w/w osoba w pełni pokryje koszty z.u.s. + inne
    koszty.

  • 2. Data: 2004-06-13 19:37:16
    Temat: Re: dam prac
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 13 Jun 2004 21:00:31 +0200, s...@o...pl zakodował:

    >chętnie zatrudnię fikcyjnie

    Chcesz o tym podyskutować?
    Chętnie się tak zatrudnię - a potem pójdę do sądu pracy o wypłatę
    należnego wynagrodzenia za okres trzech lat (bo po takim okresie
    dopiero się przedawniają) wraz z odsetkami :)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-06-13 19:51:25
    Temat: Re: dam pracę
    Od: "maro" <m...@p...com>

    a ja jako prawowity obywatel musze to zgłosić organom kontroli, aby nei
    popelnic przesepstwa.
    szkoda ale takie zeczy sie po cichu zalaytwia

  • 4. Data: 2004-06-13 21:01:24
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    osiągnięcia
    > pełnego wieku emerytanego itp. w/w osoba w pełni pokryje koszty

    Żeby mieć pracę trzeba płacić...

  • 5. Data: 2004-06-13 22:13:28
    Od: "krio" <k...@w...pl>

> [...]
    osiągnięcia
    > pełnego wieku emerytanego itp. w/w osoba w pełni pokryje koszty z.u.s. +

    Nie nazywaj tego praca .....

  • 6. Data: 2004-06-14 02:08:15
    Od: "Kazik" <k...@l...com>

    "krio" <k...@w...pl> wrote in message news:caijhq$ffl$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > osiągnięcia
    > inne

    > Nie nazywaj tego praca .....

    Nie dawaj nigdy takiego oloszenia bo tu gromada debili ciagle mysli ze w tym
    kraju istnieje prwaorzadnosc.

    Kazik

  • 7. Data: 2004-06-14 15:01:46
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Kazik" <k...@l...com> wrote in message

    > Nie dawaj nigdy takiego oloszenia bo tu gromada debili ciagle mysli ze w
    tym
    > kraju istnieje prwaorzadnosc.

    moze nie mysli - moze CHCE? Sadzisz, ze to oznaka debilizmu?

    marek

  • 8. Data: 2004-06-15 04:21:06
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@b...com> napisał w wiadomości
    > tym
    > moze nie mysli - moze CHCE? Sadzisz, ze to oznaka debilizmu?

    Nie karmić trola.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 9. Data: 2004-06-15 08:33:06
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote in message

    > Nie karmić trola.

    moze jest jednak szansa, ze czlowiek przemysli sobie ta... praworzadnosc, bo
    dyskutowac faktycznie nie mam zamiaru ;)
    hm... jesli jednak ja mam byc trollem, to juz sie zamieniam. W glaz :)

    marek

  • 10. Data: 2004-06-15 14:59:06
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    marek <m...@b...com> zapodał(a):
    > moze jest jednak szansa, ze czlowiek przemysli sobie ta... praworzadnosc, bo
    > dyskutowac faktycznie nie mam zamiaru ;)
    > hm... jesli jednak ja mam byc trollem, to juz sie zamieniam. W glaz :)

    Maskotka pl.regionalne.wroclaw

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl