PracaGrupypl.praca.dyskusjedam prace !!! › dam prace !!!
    From: "ToMasz" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: dam prace !!!
    Date: Sun, 13 Jan 2002 11:04:51 +0100

    witam wszystkich
    Pezes mojej firmy zlecił mi znalezienie pracownika. Pomyślałem sobie, dam
    ogłoszenie na internet. wlazłem na pierwszą lepszą wyszukiwarke napisałem
    praca i w sumie nic. Oferty pracy są, ale mojej nigdzie nie mogę dodać!
    dobra-myśle-poszukam pracownika po ofertach zatrudnienia. Wyobraźcie sobie,
    ze według wyszukiwarek nie ma w polsce ani jednego mechanika samochodowego,
    lub absolwenta samochodówki bez pracy!!! Przeciez to smieszne!!!. Jeśli to
    tak działa to niedziwiesie że mało kto znajduje prace. Kilka dużych serwisów
    każe mi założyć konto , lodować sie, itp. Nie chce tego robić, bo nie ja
    będę otrzymywał oferty ani decydował o przyjęciu ! Jesli ktoś chce pomóc
    jakiemuś bezrobotnemu to proszę o wskazówke.
    ToMasz
    PS
    Sprawa pilna i krótkoterminowa!