PracaGrupypl.praca.dyskusje › czynniki w wyborze zawodu

  • 1. Data: 2006-10-08 16:28:32
    Temat: czynniki w wyborze zawodu
    Od: r...@p...onet.pl

    Dzień dobry,
    Mam następujące pytanie: jakie czynniki należy wziąć po uwagę przy wyborze
    zawodu? Te które mi przychodzą na myśl to:
    charakter, zainteresowania, zdolności i predyspozycje, możliwości i
    ograniczenia (np. finansowe), system wartości, popyt.
    Czy moglibyście proszę to uzupełnić/skorygować?
    Bardzo dziękuję
    /RAM/

  • 2. Data: 2006-10-09 07:16:05
    Temat: Re: czynniki w wyborze zawodu
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    r...@p...onet.pl napisał(a):
    > Dzień dobry,
    > Mam następujące pytanie: jakie czynniki należy wziąć po uwagę przy wyborze
    > zawodu?
    Zestaw do Samobadania, inaczej zwany testem Hollanda (mało precyzyjnie,
    bo to nie jedyne narzędzie, które stworzył lub współtworzył Holland).
    Dobrze określa predyspozycje zawodowe i znacznie lepiej, niż sam
    zainteresowany, bada postawę ("charakter"). Powinien być w dowolnym
    urzędzie pracy w dziale poradnictwa zawodowego.

    pozdrawiam
    Maciek