PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ktos mi pomoze to obliczyc? › czy ktos mi pomoze to obliczyc?
    From: "eusenet" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: czy ktos mi pomoze to obliczyc?
    Date: Mon, 11 Dec 2006 18:47:11 +0100

    Witam.
    Nie znam sie za bardzo na obliczaniu wynagrodzenia i nie moge sobie z
    ponizszym poradzic.
    Jesli ktos z Szanownych Grupowiczow zechcialby mi pomoc bede zobowiazany.
    Mianowicie:

    Moja dziewczyna zarabia obecnie 4,153,00 zł netto
    z czego przychod brutto z tytulu umowy o dzielo 3.850,00

    Od nowego roku ma zarabiac 6000 zł brutto (przy zalozeniu, ze powiekszy sie
    kwota z tytulu umowy o prace).

    Pytanie - ile bedzie otrzymywala "na reke" od nowego roku?

    I druga sprawa, pracuje na podst. umowy o prace od niedawna, chcialbym sie
    zapoznac ze sposobami obliczania, ale przede wszystkim z zasadami
    przechodzania z jednego progu podatkowego w drugi (np. w polowie roku, gdy
    moje wynagrodzenie osiagnie pewien poziom).
    W chwili obecnej jest to dla mnie temat dosc enigmatyczny. Gdzie szukac
    przyscie wyjasnionego schematu tego typu?

    pozdrawiam
    Piotr