PracaGrupypl.praca.szukana › człowiek orkiestra, zespół muzyczny

  • 1. Data: 2002-07-30 08:20:09
    Temat: człowiek orkiestra, zespół muzyczny
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jeżeli ktoś z was pragnąłby się ożenić, obchodzić imieniny, jubileusze, a
    także organizuje szkolenia lub konferencje (Warszawa i okolice) proponuję
    swoje usługi jako muzyk (pojedynczo lub w zespole). Przyznam się
    nieskromnie, że nieźle śpiewam i mam trochę doświadczenia w tej branży. Mam
    też smoking i frak, więc można mnie wpuścić na pokoje...:)
    Repertuar - to standardy światowe, lub - jak określiła to pewna klientka -
    utwory z programu "Jaka to melodia"...

    Zapraszam
    Jacek
    (502) 494 861