PracaGrupypl.praca.szukana › co to znaczy ZDALNA?????

  • 1. Data: 2003-09-11 11:10:52
    Temat: co to znaczy ZDALNA?????
    Od: "maryczary" <u...@w...pl>

    w ogloszenia ciagle pojawia sie to okreslenie, a ja nie wiem co ono oznacza,
    pomocy ;o)

  • 2. Data: 2003-09-11 11:22:39
    Temat: Re: co to znaczy ZDALNA?????
    Od: "Krzysztof Tomaszko" <k...@g...pl>

    "Zdalna" - to praca w domu tyle że dla konkretnego pracodawcy lub na
    konkretne zlecenie - czyli : dla ciebie kasa dla nich efekty Twojej pracy,
    tylko że, nie musisz odbijać karty, czy podpisywać listy obecności w
    zakładzie, czy innym konkretnym miejscu...
    Moim zdaniem bardzo dobry układ dla programistów czy webdeveloper'ów - mają
    wtedy przynajmniej swoją prywatną biblioteczkę pod ręką... ;)
    Pozdrawiam

    K.T.

  • 3. Data: 2003-09-11 11:24:00
    Od: "maryczary" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tomaszko" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bjplq7$494$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    mają
    > wtedy przynajmniej swoją prywatną biblioteczkę pod ręką... ;)

    bardzo dziekuje za odp
    podrowionka