PracaGrupypl.praca.dyskusje › co powiecie na ...

  • 1. Data: 2002-10-14 18:38:45
    Temat: co powiecie na ...
    Od: "pamart" <p...@p...onet.pl>

    co powiecie na temat firmy "Royal WBK" bede mial rozmowe kwalifikacyjną
    i nie wiem jak sie przygotować czy ktos na ten temat ma informacje

    dzieki

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2002-10-14 18:46:01
    Temat: Re: co powiecie na ...
    Od: "suchy" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pamart" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > co powiecie na temat firmy "Royal WBK" bede mial rozmowe kwalifikacyjną
    > i nie wiem jak sie przygotować czy ktos na ten temat ma informacje
    >
    > dzieki
    >
    > POZDRAWIAM

    Żenada. Ubezpieczenia. Generalnie nie beda Cie jakos maglować, tylko wrecz
    zachecac zebys zostal agentem ubezpieczeniowym. Moim zdaniem to nie jest
    prawdziwa rozmowa kwalifikacyjna, bo to pracodawcy bardziej zalezy na
    pozyskaniu Twojej osoby. To nie Ty sie "reklamujesz" tylko on. Duzo gada.
    Zeby pracowac w Royalu jako agent ub. musisz zalozyc wlasna dzialalnosc
    gospodarcza, ale pracujesz dla nich, a pieniadze masz od ilosci zdobytych
    klientow.

    pozdry
    suchy

    PS. Czy rozmowe masz moze w Krakowie na Florianskiej? ;]

  • 3. Data: 2002-10-15 16:54:04
    Od: "pamart" <p...@p...onet.pl>

    Nie nie w krakowie w Katowicach

    dzieki za informacje