PracaGrupypl.praca.szukanacisco, novell, linux, web design+/-flash, php - pół etatu lub zlecenie

  • 1. Data: 2003-06-10 20:00:41
    Temat: cisco, novell, linux, web design+/-flash, php - pół etatu lub zlecenie
    Od: "fx" <c...@o...pl>

    Witam,
    poszukuje drugiej połowy etatu. Właśnie skończyłem kurs CCNA i jestem przed
    egzaminem. Znam b. dobrze NetWare, nieźle NT/2000. Lubię - podkreślam to -
    pisać w PHP. Mam niezły (wg mnie) gust plastyczny i potrafię to pokazać.
    Mam ponad osiem lat doświadczenia w zawodzie, różne rzeczy robiłem:
    wdrożenia systemów bankowych i fk, kładłem sieci (mam własne narzędzia),
    administruje novellem od 6 lat, pisałem w tp, c, javie i php.

    28 lat bez nałogów.

    Zielona Góra/okolice/zdalnie.