PracaGrupypl.praca.szukanaciekawie i niedrogo - strony WWW, grafika, animacja -wersje w języku NIEMIECKIM I ANGIELSKIMciekawie i niedrogo - strony WWW, grafika, animacja -wersje w języku NIEMIECKIM I ANGIELSKIM
    From: "bogdanb" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: ciekawie i niedrogo - strony WWW, grafika, animacja -wersje w języku
    NIEMIECKIM I ANGIELSKIM
    Date: Thu, 11 Jul 2002 12:02:32 +0200

    Szukam dodatkowej pracy, znam najpopularniejsze techniki stosowane przy
    tworzeniu stron WWW, ostatnio zajmowałem się szczególnie FLASHEM. Wykonam
    lub uaktualnię na zlecenie serwisy WWW, kwestie finansowe nie są dla mnie
    najważniejsze, raczej szukam ciekawych tematów i możliwości tworzenia
    interesujących prezentacji.

    Wykorzystuje przy projektowaniu i dobrze znam:
    HTML, DHTML, CSS, JS, FLASHA
    Photoshopa i Corela

    Wykonam strony wjęzyku niemieckim lub angielskim

    Wszelkie pytania proszę kierować na mail:
    b...@p...pl

    Zapraszam na swoją stronę inernetową
    www.republika.pl/bogdan_rz