PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciążą a umowa na czas określony

  • 1. Data: 2003-12-09 09:41:16
    Temat: ciążą a umowa na czas określony
    Od: "PI" <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Moja żona ma umowę na czas określony do końca 2003r. Pracodawca już
    powiedział, że przedłuży jej umowę do porodu (tj. planowany na 12 lutego).
    1. Czy żona musi w ogóle występować z jakąś prośbą o przedłużenie umowy do
    dnia porodu?
    2. Jeśli żona dostanie tylko przedłużkę do dnia porodu z tego co wiem
    przysługiwać jej będzie zasiłek macierzyński (chyba przez 16 tygodni), w
    takim razie kiedy ma zarejestrować się w biurze bezrobotnych - po skończeniu
    pobierania zasiłku macierzyńskiego, czy może zaraz po porodzie żeby nie
    straciła prawa do zasiłku dla bezrobotnych?

    Z góry dziękuję za info.
    Pi

    --

    Piotr Nowak