PracaGrupypl.praca.szukanachemikchemik
    From: "Janusz Szczech" <j...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: chemik
    Date: Tue, 24 Jun 2003 11:40:07 +0200

    DANE PERSONALNE

    Imię i nazwisko: Renata Gajda

    Data i miejsce urodzenia: 1 maj 1977, Radomsko

    Obywatelstwo: polskie

    Stan cywilny: panna

    Adres korespondencyjny: ul. Anielewicza 2/52 00-157
    Warszawa

    Numer telefonu: 0605 835 335

    e-mail: r...@o...pl

    Wykształcenie

    1996-2002 Politechnika Łódzka,
    Wydział Chemiczny

    kierunek: chemia

    specjalność: chemia strukturalna

    1992-1996 Liceum
    Ogólnokształcące im. C.K. Norwida w

    Częstochowie profil biologiczno-chemiczny

    Doświadczenie zawodowe

    X-XII 2002 Praca w kawiarni Coffeeheaven w
    Galerii Łódzkiej. Odbyłam szkolenie, dzięki któremu poszerzyłam swoją wiedzę
    na temat sugestywnej sprzedaży i psychologicznego podejścia do klienta.

    2000-2002
    Zatrudnienie w klubie bilardowym ,, Metropolis" w Łodzi.
    Praca w charakterze kelnerki i recepcjonistki przystosowała do
    pracy zespołowej, a także udoskonaliła moje umiejętności
    w nawiązywaniu kontaktów.

    VII 2000 Praktyka w dziale sprzedaży i marketingu
    w P.P.H.U. "Ceramika" s.c. w Łodzi. Wykonywałam typowe czynności pomocnicze
    przy obsłudze klientów.

    1998-2001 Udzielanie korepetycji z
    przedmiotów: chemia i matematyka

    Indywidualne zajęcia z uczniami szkół podstawowych i średnich nauczyły mnie
    cierpliwości, wytrwałości, a także zdolności przekazywania swojej wiedzy.

    1998-2001 Praca w
    charakterze hostessy przy promowaniu i wdrażaniu nowych produktów znanych
    firm na łódzkim rynku (Nestle, Masterfoods, Nata). Nauczyła mnie ona
    umiejętności przekonywania, a także wytrwałości w dążeniu do celu.

    1996 VII-X Stanowisko sprzedawcy w barze
    ,,Vabank''. Zapoznałam się
    z obsługą kasy fiskalnej i przygotowałam do pracy zawodowej.

    1996-2002
    Obowiązkowe zajęcia laboratoryjne w ramach programu studiów.

    Zajęcia te umożliwiły mi poznanie syntezy wielu związków chemicznych, a
    także nowoczesnych metod badań chemicznych
    i obsługi takiej aparatury jak chromatograf cieczowy i gazowy, dyfraktometr,
    spektrometr masowy i spektrofotometr. Ćwiczenia te przysposobiły mnie do
    wydajnej pracy w stresujących warunkach,
    a przede wszystkim dokładności i rzetelności.

    Dodatkowe umiejętności

    Znajomość języków obcych: angielski - średniozaawansowany, w trakcie
    nauki

    niemiecki - podstawowy

    rosyjski - podstawowy

    Obsługa komputera: programy: Pakiet Office 2000, Sybyl,
    HyperChem, Gaussian, Shellxl, Shellxp, Adobe Photoshop, system
    operacyjnyWindows

    Zainteresowania

    Muzyka, śpiew, jazda na rolkach, literatura powszechna i
    popularnonaukowa, Internet, podróże.