PracaGrupypl.praca.dyskusje › cechy pracownika?

  • 1. Data: 2004-06-08 19:00:28
    Temat: cechy pracownika?
    Od: "Janek" <d...@p...onet.pl>

    Mam pytanie - mam na razie niewielkie doświadczenie zawodowe (informatyka, ale
    to bez znaczenia) - jakie CECHY PRACOWNIKA SĄ POŻĄDANE przez pracodawców a
    jakie szczególnie NIEMILE WIEDZIANE? (Nie jestem zupełnym ignorantem, ale
    chciałbym mieć pewność że o czymś nie zapomniałem).
    Dziękuję uprzejmie za pomoc.

    J.

  • 2. Data: 2004-06-08 20:02:34
    Temat: Re: cechy pracownika?
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik "Janek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakie szczególnie NIEMILE WIEDZIANE? (Nie jestem zupełnym ignorantem, ale
    > chciałbym mieć pewność że o czymś nie zapomniałem)

    Moim zdaniem pracownik powinien być uczciwy, rzetelny, lojalny, obowiązkowy,
    komunikatywny, otwarty i zdyscyplinowany. Negatywem wg mnie jest
    nieumiejętność pracy w grupie, przerost indywidualizmu, niechęć do uczenia
    się, lekceważący stosunek do pracy, pracodawcy, współpracowników i przede
    wszystkim - olewactwo czy nadmierne zajmowanie się w pracy zajęciami z
    pracą nie związanymi.
    Pewnie coś pominęłam ;-)

    --
    mangha