PracaGrupypl.praca.oferowanacała polska/zdalna/serwis internetowy

  • 1. Data: 2003-01-21 16:50:15
    Temat: cała polska/zdalna/serwis internetowy
    Od: z...@o...pl

    Zlecę wykonanie serwisu internetowego fimie lub osobie fizycznej.

    Technologia PHP + MySQL (ewentualnie PostgreSQL).

    Zawartość sewisu będzie podobna do: http://www.auto-sim.com.pl.
    Takie same działy, układ logiczny, itd. Przynajmniej na początku.

    Bardzo zależy mi na skalowalności proponowanego rozwiązania,
    ponieważ moja firma prawdopodobnie zmieni w najbliższym czasie
    profil działalności.

    Oferta powinna zawierać

    Wstępną wycene (netto):
    - projektu graficznego
    - skryptów PHP + zawartość HTML
    - modułu zarządającego news'ami (dodawanie/usuwanie/edycja/itd)
    - modułu dodawania samochodów do działu "samochody używane"
    (dodawanie/usuwanie/edycja/itd)

    Proponowany rodzaj współpracy:
    - płatnik VAT/umowa zlecenie

    Czas realizacji od momentu podjęcia współpracy
    - liczba dni

    Referencje:
    - Linki do maksymalnie trzech wykonanych serwisów.

    UWAGA
    ROZPATRYWANE BĘDĄ TYLKO OFERTY SFORMATOWANE W POWYŻSZY SPOSÓB,
    KTÓRE OTRZYMAM VIA E-MAIL: z...@o...pl DO 2003-30-01

    Zastrzegam sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

    Zbigniew Malinowski