PracaGrupypl.praca.szukana.budownictwo

  • 1. Data: 2003-02-26 17:03:03
    Temat: .budownictwo
    Od: b...@z...pl

    Kompletuję ekipę budowlaną składającą się z 30 pracowników.poszukuję ludzi 20-40
    letnich mających pojęcie o remontach pracach wykończeniowych i budownictwie.

    katowice
    0-32 616 55 82
    b...@z...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-02-27 20:32:42
    Temat: Re: .budownictwo
    Od: z...@p...onet.pl

    > Kompletuję ekipę budowlaną składającą się z 30 pracowników.poszukuję ludzi 20-
    40 letnich mających pojęcie o remontach pracach wykończeniowych i
> [...]

    Chciałbym się dowiedzieć dokąd kompletujesz tą ekipę ? -miejsce pracy.
    Mam duże doświadczenie w wszelkich pracach remontowo budowlanych,gdyż od 10 lat
    tym właśnie się zajmuję.

    z...@p...onet.pl