PracaGrupypl.praca.szukana › branza turystyczna Krakow i okolice

  • 1. Data: 2006-10-17 05:47:24
    Temat: branza turystyczna Krakow i okolice
    Od: "krystyna" <k...@p...onet.pl.usunto>

    Mam 42 lata, odchowane dzieci i wor pelen marzen, ktore chcialabym teraz
    zrealizowac,stąd moje poszukiwania pracy w branzy turystycznej.

    Moje atuty to:
    - ponad trzyletni okres pracy na stanowisku handlowca w duzej firmie
    dystrybucyjnej (07.2003 - 08.2006) - moje doświadczenie zawodowe jest dużo
    większe, cv na zyczenie
    - doświadczenie w pracy biurowej
    - ukończony kurs przedstawiciela handlowego
    - prawo jazdy kategorii B
    - umiejetnosci z zakresu IT (dobra znajomość systemow operacyjnych Windows;
    arkusza kalkulacyjnego Excel; edytor tekstu MS Word); poczta elektroniczna
    Outlook, księgowe FPP; Boss)

    Jestem osoba aktywną, ambitną, chętnie pracuję samodzielnie, ale równie
    dobrze czuje się w grupie, ciekawa, cierpliwa, dynamiczna, dyskretna, godna
    zaufania, latwo sie przystosowuje, optymistyczna, systematyczna, wymagajaca
    od siebie i innych

    oferty prosze kierowac pod adresem k...@p...onet.pl.usunto z
    adresu prosze usunac : ".usunto"

    pozdrawiam