PracaGrupypl.praca.szukanablondynka szuka pracy we Wrocławiu

  • 1. Data: 2003-03-18 11:17:02
    Temat: blondynka szuka pracy we Wrocławiu
    Od: "Justysia" <j...@o...pl>

    Mimo, że jestem blondynką znam się na księgowości. Od prawie sześciu lat
    pogłębiam swoją praktyczną wiedzę w firmie finansowej. W swojej pracy używam
    nie tylko głowy, ale także rozmaitych programów komputerowych, takich jak:
    Word, Excel, Stream Soft KKH, Yuma, Probit.
    Studiuję zaocznie na AE we Wrocławiu, na wydziale Gospodarki Narodowej.
    Piszę pracę magisterską dotyczącą Motywowania Pracowników.
    Chciałabym podjąć pracę w poważnej firmie (wykluczając akwizycję), gdzie
    kładzie się nacisk na kulturę organizacyjną, klimat pracy a przede wszystkim
    na podmiotowe traktowanie pracowników.
    Jestem młoda, dyspozycyjna, ambitana. Nie boję się nowych wyzwań.
    Posiadam prawo jazdy kat. B nie tylko na papierze.

    Proszę o kontakt:
    m...@o...pl