PracaGrupypl.praca.szukanabiurowa (Warszawa-Radom)biurowa (Warszawa-Radom)
    From: "MartaS." <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: biurowa (Warszawa-Radom)
    Date: Mon, 4 Aug 2003 11:33:42 +0200

    W tym roku ukończyłam Politechnikę Radomską na Wydziale Nauczycielskim,
    kierunek Wychowanie Techniczne, specjalność Informatyka.

    Posiadam ponad 5-letnie doświadczenie w obsłudze komputera głównie w
    zakresie:
    - Windows 9x,
    - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, FrontPage, Access)
    - MS Outlook,
    - AutoCad,
    - Internet, aplikacje internetowe,
    - Html

    Umiejętności:
    - tworzenie stron WWW,
    - tworzenie rysunków technicznych, również w AutoCadzie,
    - um. pracy samodzielnej jak i w zespole,
    - dobra organizacja pracy (realizacja celów, dobór metod i treści, właściwe
    tempo)
    - um. organizowania pracy dydaktyczno-wychowawczej,
    - zdolność nawiązywania kontaktów,

    Moje cechy: aktywna, chętna do współpracy, ciekawa, cierpliwa, godna
    zaufania, kreatywna, łatwo się przystosowuje, optymistyczna, pełna humoru,
    przyjazna, rozważna, wszechstronna, wyrozumiała, wytrwała, zaradna, zdolna,
    komunikatywna, dyspozycyjna, punktualna, taktowna, duża kultura osobista,
    życzliwy stosunek do dzieci.

    Kontakt: s...@o...pl