PracaGrupypl.praca.szukanabiałystok - programista /webmaster/administrator

  • 1. Data: 2003-05-19 18:43:37
    Temat: białystok - programista /webmaster/administrator
    Od: "Jacek Stelmaski" <h...@a...net>

    Dzień Dobry Państwu!,

    Obecnie poszukuję pracy na stanowisko wyżej wymienione. Jestem osobą
    ambitną, obowiązkową, terminową.
    Z Korporacją Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych byłem związany przez ponad
    trzy lata jako specjalista ds. projektowania stron WWW. Do moich obowiązków
    należało:
    - opracowanie graficzne i koncepcyjne stron Korporacji (www.kuke.com.pl).
    - tworzenie programów i interfejsów (integracji/migracji z FoxPro do Oracle)
    - Pisanie programów w technologiach (JSP,Servlet,JDBC,SQLJ,JavaMail,
    javaBeans, J2EE)
    - Administracja serwerem WWW (linux) Apache + Tomcat + mysql
    - Opieka nad serwerem Oracle (Sun Solaris 8/linux) podstawowa administracja
    serwerem bazy danych Oracle 8.1.7.
    Brałem również udział w projkcie informatycznym (System Zarządzania
    Dokumenatami). W tym projekcie byłem odpowiedzialny za moduł integracji
    skanera z formsami oracle(aplikacją). W realizacji tego projektu stworzyłem
    klase w Javie która obsługuje za pomocą sterownika Twain(JavaTwain) skaner.
    Formatka (aplikacja Oracle) parametryzowała całą prace ze skanerem.

    W poprzednich pracach zajmowałem stanowiska Operator DTP, Operator Systemów
    Multimedialnych. W zakres tych obowiązków wchodziło przygotowanie
    - prezentacji multimedialnych (PowerPoint,Macromedia Director, Macromedia
    Flash,)
    - tworzenie stron WWW dla takich firm jak Hewlett-Packard, Mercedes-Benz

    Jeśli byli by Państwo zainteresowani moją osobą proszę o kontakt
    h...@a...net lub telefonicznie +48600431303

    W odpowiedzi na Państwa dostarczę bardziej szczgółowych informacji
    związanych z moją osobą.