PracaGrupypl.praca.szukanabadania opinii publ. i rynku CATI albo praca biurowa

  • 1. Data: 2002-10-22 12:36:30
    Temat: badania opinii publ. i rynku CATI albo praca biurowa
    Od: n...@o...pl

    Witam.

    Nazywam się Michał 23 lata no i szukam pracy.

    A oto moja przeszłoœć:
    - ankieter SMG/KRC Media poland
    - supervisor w TNS-OBOP Dział CATI
    - manager, supervisor, szkoleniowiec telemarketerów w RUBA-CHEM
    - manager ankieterów w Holiday Travel Center

    Nie miałem jeszcze zatrudnienia na umowę o pracę.

    Były Student Psychologii Społecznej SWPS
    Obecnie Student Architektury Krajobrazu WSEiZ z powodu zamiłowania do tematu.
    Trochę rysuję, znam się też trochę na urzšdzaniu ogrodów oraz na dekoracji
    wnętrz.

    Znajomoœć: MsOffice, Internet, Odin CATI, i wszystko co w biurze.
    Języki:
    angielski- nie mam problemów i szykuję sie do FCE
    rosyjski - radzę sobie, oceniam siebie na 4
    czeski - komunikatymny ale bezproblemowy
    niemiecki - uczę sie od roku

    Jeżeli ktoœ zainteresuje się mojš ofertš bardzo proszę o kontakt,
    Michał Iżykowski
    n...@o...pl
    0502969900