PracaGrupypl.praca.szukanaautomatyka, elektronika, informatykaautomatyka, elektronika, informatyka
    From: "marcin" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: automatyka, elektronika, informatyka
    Date: Wed, 23 Jul 2003 13:28:14 +0200
    Sender: k...@o...pl@klops.ds.pg.gda.pl

    Zainteresowany jestem pracą na okres wakacji (z możliwością kontynuacji w
    roku akademickim) związaną z programowaniem mikrokontrolerów, procesorów
    sygnałowych, sterowników progrowalnych, układów elektronicznych.
    Dużym doświadczeniem nie mogę sie pochwalić, ze względu na dość ograniczone
    możliwości, dostęp przeciętnego studenta do tego rodzaju środowiska,
    niemniej jednak podstawy mam, które chcę rozwinąć.
    Najważniejsze czego szukam to zdobycie szerszej wiedzy na te / podobne
    tematy, a przy okazji dorobić.
    Jestem studentem 4 roku automatyki i robotyki, PG, ETI.
    Znam C/C++, asembler, podstawy vhdl, podstwy asemblera mikrokontrolerów.
    Zainteresowany tez jestem nauką innych narzędzi, języków programowania itd.

    znajomość programów:MS Access, MS Word, MS Excel, AutoCad, Mathcad, Matlab,
    środowiska programistyczne Borland IDE, podstawowa znajomośc systemów Unix,

    kontakt: k...@o...pl
    693-592-841
    Trójmiasto i okolice.