PracaGrupypl.praca.szukana › automatyk,informatyk,programista Opolskie ew. Lubelskie

  • 1. Data: 2003-06-13 10:12:49
    Temat: automatyk,informatyk,programista Opolskie ew. Lubelskie
    Od: "Grzegorz Kochanowski" <g...@w...pl>

    Jestem zaocznym studentem (w zasadzie już 5tego roku) informatyki w
    Politechnice Opolskiej.
    Poszukuję pracy na terenie woj. Opolskiego lub ew. Lubelskiego.

    Umiejętności:
    Znajomość systemów oper: Win, QNX, Linux

    Programowanie:
    Projektowanie i tworzenie baz danych (ORACLE, Magic, Access)
    Programowanie: C, Pascal (C++, Delphi), powłokowe C i bash
    Tworzenie stron internetowych: znajomość HTML, Flash

    Sieci:
    Projektowanie i instalacja przewodowych i bezprzewodowych sieci LAN

    Automatyka i mikrokontrolery:
    Znajomość urządzeń: Sterowniki PLC Saia, Siemens, mikrokontroler 8051
    Projektowanie i wykonywanie układów automatyki elektrycznej (styczniki,
    przekaźniki)
    Programowanie: PCD, Graftec (SAIA), STEP7 (Siemens)

    POSIADAM NIEWIELKIE DOŚWIADCZENIE PRAKTYCZNE, LECZ ZARÓWNO INFORMATYKA JAK
    TEŻ AUTOMATYKA SĄ MOJĄ PASJĄ

    Jeśli kogoś zainteresowałem swoją osobą proszę o kontakt:
    g...@w...pl