PracaGrupypl.praca.dyskusjeau pair - co radzicie? › au pair - co radzicie?
    From: FoRK <fork@USUN_TOtlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: au pair - co radzicie?
    Date: Thu, 24 Feb 2005 20:01:50 +0100
    Sender: f...@v...pl@213.134.177.73

    Witam!
    Moja dziewczyna planuje wyjechac na 3 miesiace (lipiec, sierpien,
    wrzesien) do Wielkiej Brytanii (najchetniej jednak Anglii) jako au pair.
    Wstepnie znalazla biuro MIKROSERWIS w Krakowie (w intercie znalazlem o
    nim duzo pozytywnych opinii). Czy ktos korzystal z ich uslug i moze cos
    na ten temat powiedziec?
    Gdzies czytalem (nie, wiem czy to prawda), ze w UK biurom au pair placa
    rodziny za znalezienie chetnych, a nie same au-pairki. Ile w tym prawdy?
    Moze ktos moglby polecic jakies biuro w UK lub Polsce oprocz Mikroserwisu?
    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi!

    Pozdrawiam

    FoRK

    PS. Prosilbym rowniez o jakies dodatkowe ogolne sugestie dot. au-pair
    (na co uwazac itp.).