PracaGrupypl.praca.szukanaasystentka z IQ zdecydowanie powyżej 90, z doświadczeniem zawodowym, nie wymagającą czujnego oka szefa

  • 1. Data: 2004-02-14 12:03:33
    Temat: asystentka z IQ zdecydowanie powyżej 90, z doświadczeniem zawodowym, nie wymagającą czujnego oka szefa
    Od: w...@i...pl

    jak w temacie :-)

    Jestem absolwentką Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych w
    Warszawie oraz ukończyłam 5 semestr studiów na wydziale Handel Zagraniczny w
    Szkole Głównej Handlowej.

    Obecnie nie pracuję, jednak ze względów rodzinnych i finansowych intensywnie
    poszukuję każdej pracy biurowej. Najchętniej, jeśli to możliwe na pół etatu, ,
    z możliwością pracy na cały etat w terminie późniejszym, bez względu na
    charakter umowy o pracę ( również umowa zlecenie)

    Nauka w szkole wyższej dała mi wiedzę merytoryczną w zakresie marketingu i
    reklamy, handlu, organizacji i zarządzania.

    Przez lata pracy jako Asystentka oraz Office Manager w różnych firmach,
    nabrałam doświadczenia w pracy na ww stanowiskach, co pozwoliło mi
    samodzielnie prowadzić biuro, organizować pracę niewielkiemu zespołowi, oraz
    załatwiać wszelkie formalności w urzędach, dotyczące funkcjonowania biura.
    Nauczyłam się samodzielności i skuteczności w działaniu, m.in. uczestniczyłam
    w procesie uzyskania przez firmę certyfikatu ISO 9002, byłam również
    administratorem bezpieczeństwa danych w zakresie stosowania wymogów ustawy o
    ochronie danych osobowych.

    Do moich obowiązków należały m.in. organizacja pracy w sekretariacie,
    tłumaczenia, ustalanie i monitorowanie terminów spotkań, współpraca z działem
    handlowym, archiwizacja poczty i dokumentacji, budowanie bazy danych klientów,
    obsługa marketingowych programów lojalnościowych i satysfakcji klientów,
    sporządzanie analiz.

    Wśród cech osobistych chciałabym podkreślić, iż należę do osób
    przedsiębiorczych, samodzielnych i przede wszystkim odpowiedzialnych za to, co
    w danej chwili wykonuję. Posiadam łatwość nawiązywania kontaktów. Jestem
    konsekwentna w działaniu, a jednocześnie lojalna wobec firmy, dla której
    pracuję. Jestem otwarta na innowacje oraz w pełni angażuję się w wykonywaną
    pracę.

    bardzo prosze o kontakt tel. 0602433502, mail w...@i...pl. lub gg 6591003