PracaGrupypl.praca.szukanaasystentka, sekretarka, recepcjonistka

  • 1. Data: 2003-08-08 21:12:26
    Temat: asystentka, sekretarka, recepcjonistka
    Od: "Agnieszka" <k...@a...pl>

    Witam

    Mam 28 lat, poszukuję pracy, może być pomoc w księgowosci, sekretarka,
    asystentka lub recepcjonistka. Mam wykształcenie policealne (technik obsługi
    turystycznej) a aktualnie kończę IV rok mgr studiów zaocznych na UW.
    Bardzo dobra znajomość komputera ( MS OFFICE, Outlook, Internet Explorer,
    Subiekt, Symfonia), znajomość obsługi urządzeń biurowych. Posiadam
    sześcioletnie doświadczenie jako asystentka (branża IT) oraz kierownik
    salonu sprzedaży i biura (kserokopiarki). J. angielski i rosyjski w stopniu
    komunikatywnym.
    Jestem osobą odpowiedzialną, komunikatywną, chętnie pracuję w grupie, szybko
    się uczę. Szukam pracy w Warszawie lub w Pruszkowie.
    s...@p...fm