PracaGrupypl.praca.szukanaasystentka - chiński, angielski, francuski

  • 1. Data: 2006-05-27 20:05:31
    Temat: asystentka - chiński, angielski, francuski
    Od: Anzhiya <a...@o...pl>

    Poszukuję pracy jako asystentka

    - mam wyższe wykształcenie (filologiczne)
    - spędzilam kilka lat w Azji i Francji
    - poznanie różnorodności kultur dało mi swobodę kontaktu z ludźmi i
    nauczyło elastyczności
    - nie pracowałam dotychczas na stanowisku asystentki. ALE..
    - znam jęz. chiński, angielski (FCE), francuski (poziom DELF),
    niemiecki (certyfikat ZDaF)
    - piszę bezwzrokowo na komputerze
    - znam MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
    - posiadam uprawnienia pilota wycieczek
    - jestem sumienna i odpowiedzialna
    - szybko się uczę, łatwo przystosowuję do nowych warunków
    - w październiku rozpoczynam studia podyplomowe na kierunku - handel
    zagraniczny (SGH).

    Zainteresowanych proszę o kontakt:
    c...@g...pl