PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaasystent programisty - praca zdalna, śląsk

  • 1. Data: 2011-11-02 14:00:25
    Temat: asystent programisty - praca zdalna, śląsk
    Od: "Jacek K." <j...@o...pl>

    Poszukujemy osoby z podstawami PHP, MySQL i HTML, preferujemy studentów.
    Zadania:
    - wdrażanie systemu CMS do stron internetowych.
    - modyfikacja skryptów

    Praca zdalna lecz preferujemy osoby ze śląska najlepiej okolice Chorzowa
    / Katowic.

    Rodzaj pracy: stała, dodatkowa, inna

    Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

    Jacek Kuśmierzak
    p...@t...com.pl

  • 2. Data: 2011-11-02 20:24:54
    Temat: Re: asystent programisty - praca zdalna, śląsk
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    On 2011-11-02 14:00, Jacek K. wrote:

    > Poszukujemy osoby z podstawami ... preferujemy studentów.
    >
    > Praca zdalna lecz preferujemy osoby ze śląska najlepiej okolice Chorzowa

    Nadchodzi nowa jakość w branży: "zdalny asystent programisty" :P
    Chyba czas się na rolnictwo przestawić ;)

  • 3. Data: 2011-11-02 21:44:58
    Od: Michał Janik <m...@g...com>

    W dniu 11/02/11 20:24, sieciowy groszek pisze:

    > Nadchodzi nowa jakość w branży: "zdalny asystent programisty" :P
    > Chyba czas się na rolnictwo przestawić ;)

    Mój kolega (php) ostatnio zaczął montować szafy z rozsuwanymi drzwiami ;-)

  • 4. Data: 2011-11-02 21:45:15
    Od: Michał Janik <m...@g...com>

  • 5. Data: 2011-11-03 09:22:56
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-11-02 21:44, Michał Janik pisze:

    > Mój kolega (php) ostatnio zaczął montować szafy z rozsuwanymi drzwiami ;-)

    Mój z firmy, w której pracowaliśmy już kilka lat temu zrezygnował z JEE
    i został hydraulikiem. Założył DG, z czasem zatrudnił ludzi. Dzisiaj
    zatrudnia ponad 20 osób. Buduje domy, remontuję itp. Teraz już tylko
    nadzoruje prace innych i liczy kasę.
    Reszta chłopaków z firmy nadal programuje, zarabiając w miesiąc tyle co
    on w parę dni :)

  • 6. Data: 2011-11-03 15:53:06
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2011-11-03 09:22, Piotr pisze:
    > Mój z firmy, w której pracowaliśmy już kilka lat temu zrezygnował z JEE
    > i został hydraulikiem.
    Założył DG, z czasem zatrudnił ludzi. Dzisiaj
    > zatrudnia ponad 20 osób. Buduje domy,
    Hydraulik buduje domy?

    remontuję itp. Teraz już tylko
    > nadzoruje prace innych i liczy kasę.
    > Reszta chłopaków z firmy nadal programuje, zarabiając w miesiąc tyle co
    > on w parę dni :)
    I co z tego wynika? Wg mnie nic.
    Napisz jak się maja jego zarobki do zarobków szefa tych chłopaków z firmy?

    Niejaki prof. Janusz F. też zrezygnował z pracy etatowej tyle że na
    uczelni, założył firmę, zatrudnił ludzi, aktualnie ma ich chyba coś koło
    1500.
    Ile zarabia poczytaj sobie w rocznych sprawozdaniach.

  • 7. Data: 2011-11-03 16:19:34
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <j8u9sh$2he$1@node2.news.atman.pl> ktos napisal(a):

> [...]
    > uczelni, założył firmę, zatrudnił ludzi, aktualnie ma ich chyba coś koło
    > 1500. Ile zarabia poczytaj sobie w rocznych sprawozdaniach.

    Już kilka lat temu miał 2500 pracowników, pamiętam jak rozdawali
    podkładki pod myszki z tą liczbą i jakimś hasłem typu "mega firma".

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 8. Data: 2011-11-04 11:18:37
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-11-03 15:53, ktos pisze:
    > Założył DG, z czasem zatrudnił ludzi. Dzisiaj
    > Hydraulik buduje domy?
    To prosta praca. Zaczynał jako hydraulik później zajął się czymś innym.

    > remontuję itp. Teraz już tylko
    > I co z tego wynika? Wg mnie nic.
    > Napisz jak się maja jego zarobki do zarobków szefa tych chłopaków z firmy?
    Szef jest omnibusem. On był zwykłym programistą.

    Firmę budowlaną założyć i prowadzić z powodzeniem może wielu.
    Firmę informatyczną niewielu.