PracaGrupypl.praca.szukana › angielski (lekcje 25zl/h) / W-wa

  • 1. Data: 2003-09-11 14:37:57
    Temat: angielski (lekcje 25zl/h) / W-wa
    Od: "mrek" <m...@a...pl>

    Witam,

    studia informatyczne, FCE - aktualnie znajomosc jezyka na wyzszym poziomie.
    Ucze od czasow studiow. Stawka 25zl/h, nie dojezdzam do ucznia, lekcje u
    mnie w centrum W-wy (b. dobry dojazd), jestem dyspozycyjny w godzinach
    wieczornych. Mam duzo wlasnych materialow, w tym rozne podreczniki. Zajecia
    dostosowuje do potrzeb/oczekiwan ucznia. Ucze od podstaw do poziomu FCE,
    wlacznie z przygotowaniem do tego egzaminu. W razie pytan prosze o maila.

    Pozdrawiam,
    Marek