PracaGrupypl.praca.szukana › angielski - korepetycje / W-wa

  • 1. Data: 2003-10-08 20:12:59
    Temat: angielski - korepetycje / W-wa
    Od: "mrek" <m...@a...pl>

    Witam,

    posiadam FCE, przymierzam sie do CPE. Ucze od kilku lat w zakresie od
    poziomu podstawowego do sredniozaawansowanego (lacznie z przygotowaniem do
    egzaminu FCE/CAE). Nie zostawiam niedokonczonych lekcji, w razie potrzeby
    przedluzam je o 10 - 15 minut bez zmiany stawki - 25zl/h. Zajecia
    dostosowuje pod katem potrzeb/oczekiwan ucznia. Tlumacze gramatyke,
    wzbogacam slownictwo ucznia, lubie to co robie. Dysponuje duza iloscia
    róznorodnych materialów do nauki. Nie dojezdzam do ucznia poniewaz czas jaki
    musialbym poswiecic na dojazdy przeznaczam na przygotowanie sie do zajec
    (nie jestem "hurtownikiem" ;)). Lekcje odbywaja sie u mnie w centrum W-wy
    (bardzo dobry dojazd). Jestem dyspozycyjny w godzinach od 15.00 wzwyz.

    Krótka uwaga: jezeli Twoja gramatyka stoi na dobrym poziomie, przelamales
    bariere jezykowa - mówisz juz po angielsku i szukasz nauczyciela do lekcji
    konwersacji po angielsku, aby nabrac plynnosci w mówieniu, osluchac sie z
    jezykiem i poprawnym akcentem to zdecydowanie sugeruje poszukac native
    speakera :).

    W razie pytan prosze o e-maila.
    Pozdrawiam,
    Marek