PracaGrupypl.praca.szukana › angielski KRAKOW: lekcje, korepetycje, tlumaczenia

  • 1. Data: 2003-09-24 11:24:55
    Temat: angielski KRAKOW: lekcje, korepetycje, tlumaczenia
    Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl>

    Chcesz nauczyć się angielskiego? Nie masz czasu chodzić na kursy? Oto
    rozwiązanie dla Ciebie! Doświadczony nauczyciel z kilkuletnią praktyką
    oferuje:

    . prywatne lekcje o wybranym przez Ciebie czasie, dostosowanym do Twojego
    rozkładu zajęć,
    . ukierunkowanie na indywidualny cel, który chcesz osiągnąć,
    . tempo nauki dostosowane do Twoich potrzeb i możliwości.

    Nie czekaj, zadzwoń już dziś! Tel. 0602 17 88 77

    Kwalifikacje nauczyciela: Proficiency, pobyt w Anglii, kursy dla dzieci,
    młodzieży i pracowników firm, podyplomowe studia dla tłumaczy, tłumaczenia
    dla czasopism.

  • 2. Data: 2003-09-24 13:59:40
    Od: "Monika" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > młodzieży i pracowników firm, podyplomowe studia dla tłumaczy, tłumaczenia

    Cześć,

    szukam nauczyciela angielskiego, dlatego mam do Ciebie kilka pytań. Czy można
    przychodzić na lekcje do Ciebie (u mnie nie bardzo jest to możliwe), jeśli tak
    to jaki to rejon Krakowa. No i oczywiście ile kosztuje godzina lekcji ?

    Pozdrawiam
    Monika