PracaGrupypl.praca.szukanaadmnistrator/programista/operator Wrocławadmnistrator/programista/operator Wrocław
  • Data: 2010-10-03 16:49:14
    Temat: admnistrator/programista/operator Wrocław
    Od: Tomek Z <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szukam pracy na terenie Wrocławia. Posiadam blisko dziesięciu letnie
    doświadczenie jakie nabyłem pracując jako administrator oddziałowy,
    operator AS/400 oraz administrator środowisk developerskich w bankach BZWBK
    i AIG Bank Polska. Mam doświadczenie z pracą nad systemami operacyjnymi
    UNIX AIX, AS/400, Windows Serwer 2003 oraz baz danych MY SQL, DB2, MS
    SQL2000 oraz MS SQL 2005. Znam języki programowanie w shell UNIX, CL, RPG,
    COBOL, C, C++, TSQL.