PracaGrupypl.praca.szukanaadministrator sieci, wdrożenia administracja helpdesk SAP BUSINESS ONE,_tworzenie_stron_www_SZUKAM_PRACY_

  • 1. Data: 2006-03-22 13:44:01
    Temat: administrator sieci, wdrożenia administracja helpdesk SAP BUSINESS ONE,_tworzenie_stron_www_SZUKAM_PRACY_
    Od: "Łukasz Pociask" <l...@b...pl>

    Witam

    Pracowałem jako administrator sieci, oraz administrowałem SAP BUSINESS ONE
    (w dużej firmie transportowej)
    tworzę także strony internetowe, sklepy, animacje flash.
    Mam dośweiadczenie w zarządzniu aplikacjami do obsługi GPS ( w dużej firmir
    transportowej).

    W tej chwili pracuję jako referent do spraw produkcji - również w SAP.

    Rozglądam się nad lepiej płatną pracą.
    Mam duże doświadczenie.

    Lukasz Pociask
    tel 886 398 576