PracaGrupypl.praca.szukanaadministrator sieci - internet reseacher

  • 1. Data: 2003-08-05 11:20:22
    Temat: administrator sieci - internet reseacher
    Od: "websearch" <w...@i...pl>

    Witam,

    Jestem technikiem elektrykiem (specjalność elektrotechnika przemysłowa)
    ale od 8 lat pracuję administrując sieciami komputerowymi.
    Obecnie jestem jednym z dwóch "sieciowców" w dużej fabryce (~3000 osób).
    Szukam pracy w dwóch kierunkach w których się specjalizuję:

    1. Administrator sieci. LAN/WAN, routery Cisco, HP Open View,

    2. Internet researcher. Błyskawicznie znajduję informacje w Internecie.
    Potrafię korzystać z wielu źródeł informacji. Potrafię nauczyć
    wyszukiwania informacji. Jestem skuteczny.

    Hobbistycznie uczę się języka esperanto, ekonomii oraz
    administruję amatorską siecią osiedlową.

    Pozdrawiam

    Paweł