PracaGrupypl.praca.szukana › administrator, serwisant,szkoleniowiec itd. itp. :)

  • 1. Data: 2004-03-08 12:35:13
    Temat: administrator, serwisant,szkoleniowiec itd. itp. :)
    Od: Konrad Gaworek <k...@m...pl>

    Witam,
    szukam pracy, preferowany okreg warszawski,aczkolwiek moge w calej
    Polsce - pilnie poszukuje pracy ze wzgledu na narodziny potomka (ale
    gram na uczuciach, by sie politowano, nie? :D :))) ).
    Otoz cos o mnie(atuty, umiejetnosci itd. ) :

    - Administracja systemami LINUX/WINDOWS
    - Zagadnienia sieciowe TCP/IP - bezpieczenstwo systemowe(jestem maniakiem)
    - Naprawa komputerow,praca w serwisie, badz sklepie z serwisem
    - opieka nad siecia w firmie, serwer, stacje robocze
    - Pakiety biurowe - MS OFFICE, OpenOffice
    - Cechuje mnie duza kreatywnosc i duze zaangazowanie w rozne projekty
    m.in moge pomoc firmie zniwelowac koszty zwiazane z system komputerowym
    w firmie wdrazajac system LINUKS(rowniez moge prowadzic szkolenia z tego
    systemu)
    - jak wyzej wspomnialem moge prowadzic szkolenia nt. podstaw
    bezpieczenstwa sieciowego, obslugi komputera, systemy Windows/Linux itp.

    Umiem sie przystosowac i stawiam na rozwoj - w kazdym wzgledzie -
    zarowno swoj rozwoj w dziedzinie informatyki, jak i rozwoj potencjalnie
    zatrudiajacej mnie firmy.
    Wydaje mi sie,ze jestem charyzmatyczny, komunikatywny, z doza poczucia
    humoru .

    Wspolpracuje z wydawnictwem Software piszac artykuly do wydawanych przez
    nie gazet - pisalem artykuly na temat wdrazenia Linuksa w sieciach
    Windowsowych, artykul wyjasniajacy sztuke budowania FIREWALLA.
    Dostawalem calkiem pochlebne recenzje,szczegolnie za ten drugi artykul.
    Podobno umiem pisac artykuly na trudne tematy w dosc przystepny sposob -
    ta sztuka szczegolnie bylaby przydatna przy prowadzeniu wszelakich kursow.

    Jestem administratorem wielu sieci osiedlowych(6 czy 7 serwerow).
    Posiadam certyfikat z jezyka niemieckiego(ZD) zdany na ocene bardzo
    dobra. Angielski znam na poziomie umozliwiajacym mi rozumienie
    dokumentacji oraz swobodna prace przy komputerze z systemem anglojezycznym.
    Jestem absolwentem ogolniaka z rozszerzonym programem informatyki.
    Komputery, systemy operacyjne,bezpieczenstwo sieciowe to moja pasja.

    Dobra,dosyc chwalenia sie. Mam nadzieje, ze ktos zainteresuje sie moja
    skromna osoba

    Optymistycznie nastawiony do nieoptymistycznej rzeczywistosci czekam na
    oferty
    Konrad G.
    P.S: praca zdalna oczywiscie wchodzi w gre