PracaGrupypl.praca.szukana › administrator LAN, opieka informatyczna nad firmą, Warszawa

  • 1. Data: 2006-11-14 19:13:53
    Temat: administrator LAN, opieka informatyczna nad firmą, Warszawa
    Od: "Endemoniada" <e...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy jako administrator sieci LAN.
    Oferuję także opiekę informatyczną nad firmowym systemem informatycznym.

    Wykształcenie wyższe techniczne.
    Znajomość serwerowych systemów operacyjnych Windows (NT/2000) i Linux
    (RedHat, Slackware) na poziomie administracyjnym.
    Znajomość stacji roboczych systemu Windows (9x, NT, 2000, XP) na poziomie
    użytkownika i administratora.
    Umiejętność konfiguracji urządzeń sieciowych (WLAN, switche 3COM).
    Znajomość zagadnień sieciowych (przewodowych i bezprzewodowych).
    Znajomość zagadnień bezpieczeństwa sieci, kontroli dostępu, backupu danych,
    rozwiązań antywirusowych dla stacji roboczych i serwerów.
    Umiejętność integracji rozwiązań Windows-Linux.
    Doświadczenie w migracji środowisk informatycznych z systemu Windows do
    Linux.
    Doświadczenie w administracji heterogenicznymi sieciami do 200 stacji
    roboczych i 10 serwerów.
    Umiejętność pracy w zespole.
    Doświadczenie w kierowaniu 4 osobowym zespołem informatyków.
    Własna działalność gospodarcza, VAT

    Oferty proszę kierować na adres: endemoniada(at)poczta.onet.pl
    Kontakt telefoniczny 0-507-030-690.
    Dla osób zainteresowanych mogę wysłać CV.

    Krzysztof Śliwiński