PracaGrupypl.praca.szukana › administracja

  • 1. Data: 2002-12-15 21:54:26
    Temat: administracja
    Od: i...@p...onet.pl

    Pracuję w szpitalu od 5 lat. niestety sytuacja służby zdrowia jest tragiczna.W
    obliczu braku jakielkolwiek przyszłości w obecnej pracy zdecydowałam się pójść
    na wyższe studia o kieunku administracja.Obecnie jestem na 5 roku Katolickiego
    Uniwersytetu Lubelskiego w Lublinie.Bardzo chciałabym zmienić obecna pracę.Mam
    26 lat i duże chęci do pracy, przede wszystkim do zmiany obecnej i rozszeżenie
    kwalifikacji które obecnie posiadam.Mam umiejętność posługiwania się komputerem
    oraz znam język angielski w mowie średnio zaawansowany. Poza tym nadal uczę się
    języka angielskiego w centrum szkolenia Callana.Ktokolwiek zainteresowany jest
    moją ofertą,czekam na propozycje pracy. Serdecznie dziękuję.