PracaGrupypl.praca.szukana › admin szuka pracy

  • 1. Data: 2007-03-23 21:58:42
    Temat: admin szuka pracy
    Od: Mariusz <j...@j...domena.pl>

    jak w temacie, nie szukam pracy w "mlodym, dynamicznym zespole", z
    mozliwoscia rozwoju zawodowego, wielkimi premiami itp bzdety ogloszeniowe.
    Mam rodzine i potrzebuje na nia godnie i uczciwie zarobic!

    Szukam pracy ktora mnie zadowoli i mojego ewentualnego pracodawce.

    Umiejetnosci - administraracja i serwis sprzetu komputerowego, stacji
    roboczych pod win Xp, 2K, 98, administracja sieci, serwerow pracujacych pod
    Linux, FreeBSD - posiadam prywatny serwer.

    Nie interesuje mnie wykozystywanie mojego sprzetu - auto, laptop, palmtop,
    tel. komorkowy w pracy - to powinien dac pracodawca.

    Konkretne oferty zawierajace propozycje wynagrodzenia netto (nie obchodzi
    mnie ile pracodawca placi podatkow i zus) mozna kierowac na adres:
    rootmen kropka o2 kropka pl

    ps. oferty ponizej 2500zl/ 20 dni w miesiacu/8h netto - nie wchodza w gre!
    Wiec jesli cie nie stac na zatrudnienie mnie to nie pisz!

    ps2. CV przesylam tylko tym firmom ktore mi przesla swoje rozliczenia
    biezace - zadluzenia, oplacanie zuz dla pracownikow itd.

    Oferty TYLKO z rejonu Katowic - w poblizu 20km

    Zastrzegam, iz odpowiem tylko na wybrane oferty!

    --
    pozdrawiam,
    mariusz

  • 2. Data: 2007-03-25 20:46:40
    Temat: Re: admin szuka pracy
    Od: "J/\\cek" <j...@g...pl>

    "Mariusz" <j...@j...domena.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Oferty TYLKO z rejonu Katowic - w poblizu 20km
    >
    > Zastrzegam, iz odpowiem tylko na wybrane oferty!

    genialne!!!!
    mspanc