PracaGrupypl.praca.dyskusjeabsurd ? › absurd ?
    From: "eXec555" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: absurd ?
    Date: Sun, 22 May 2005 05:53:07 +0000 (UTC)

    witam, opowiem krotki motyw z roboty
    pewnie jako jeden z wielu nie mam okreslonej listy obowiazkow (no juz 6
    miesiecy bujam sie bez tego). kadrowa wystosowala ultimatum "jezeli do
    wtorku nie bede mial zakresu obowiazkow wlepia dla mnie nagane" nie
    wiedzialem smiac sie czy plakac. dobrze widzicie, JA mam dostac nagane
    :)

    pisze to jako ciekawostke, gdyz juz sie konsultowalem i moge sypnac dla
    pani kadrowej art. 94, 100 i 108 KP (jesli nei pomylilem numerow)

    pzdr.