PracaGrupypl.praca.szukana › absolwentka pedag. opiekuńczo-socjalnej i resocjalizacji

  • 1. Data: 2003-08-08 18:42:13
    Temat: absolwentka pedag. opiekuńczo-socjalnej i resocjalizacji
    Od: sofi <n...@n...invalid>

    Poszukuje pracy na terenie Bielska-Białej i okolic. Mam 25 lat.
    Doświadczenie zawodowe wprawdzie niewielkie ale zapał ogromny :)
    Dobra znajomośc języka niemieckiego; pakietu MS Office; prawo jazdy
    kat.B. Jestem osobą otwartą, komunikatywną,zorganizowaną i kreatywną o
    wysokiej kulturze osobistej.Czekam na stosowne propozycje pracy (za
    wyjątkiem matrymonialnych ;))

    pozdrowienia
    sofi