PracaGrupypl.praca.szukanaa znalazl juz ktos wogole prace dzieki tej grupie

  • 1. Data: 2005-09-05 19:40:43
    Temat: a znalazl juz ktos wogole prace dzieki tej grupie
    Od: "Dorota" <d...@g...pl>

    a znalazl juz ktos wogole prace dzieki tej grupie, czy wogole oplaca sie sie
    wysylac tutaj posty??

  • 2. Data: 2005-09-06 03:34:36
    Od: b...@o...pl

    > a znalazl juz ktos wogole prace dzieki tej grupie, czy wogole oplaca sie sie
    > wysylac tutaj posty??

    tak; pracę i pracowników

  • 3. Data: 2005-09-06 15:41:51
    Od: "Robert Rosłoń" <r...@r...net>

    Kilku pracowników... i to naprawdę świetnych...

    R.

  • 4. Data: 2005-09-12 08:41:20
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Dorota napisał(a):
    > a znalazl juz ktos wogole prace dzieki tej grupie, czy wogole oplaca sie sie
    > wysylac tutaj posty??

    tak, ale polecam zaczac od nauki ortografii.

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 5. Data: 2005-09-12 16:56:05
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Dorota napisał(a):
    > a znalazl juz ktos wogole prace dzieki tej grupie, czy wogole oplaca sie sie
    > wysylac tutaj posty??

    Tak, przez ogłoszenia na grupie dostałem kilka dobrze płatnych zleceń.

    pozdrawiam
    Piotr