PracaGrupypl.praca.szukana › a mnie to sie nie chce pracować!

  • 1. Data: 2004-03-01 15:00:42
    Temat: a mnie to sie nie chce pracować!
    Od: "QSH" <q...@w...pl>

    ..pierdziec w stołek w zapyziałym biurze za jakies 5 tys na rękę ?
    ..to nie dla mnie!

    qsh

  • 2. Data: 2004-03-02 18:01:54
    Temat: Re: a mnie to sie nie chce pracować!
    Od: "kuba" <k...@k...pl>

    > ..pierdziec w stołek w zapyziałym biurze za jakies 5 tys na rękę ?
    > ..to nie dla mnie!

    to chyba jakas prowokacja :D

  • 4. Data: 2004-03-04 18:01:40
    Od: "Eliza" <e...@w...pl>

    Użytkownik "QSH" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ..pierdziec w stołek w zapyziałym biurze za jakies 5 tys na rękę ?
    > ..to nie dla mnie!

    ...hmmm, to jak Ci się nie chce, to zamień się ze mną, hę? ja bym bardzo
    chętnie popierdziala w stolek za piątaka...nawet bym sie fasoli najadla...
    (o:
    a Ty byś pobawil okolo 10 dzieci...hę?

    pozdrawiam
    eliza