PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie lekarskie help !!!! › Zwolnienie lekarskie help !!!!
  • Data: 2004-03-09 17:34:24
    Temat: Zwolnienie lekarskie help !!!!
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podczas wypowiedzienia bylam na zwolnieniu lekarskim przez 26 dni i 5
    dni po ustaniu zatrudnienia co bylo by razem ze zwolnieniem podczas
    pracy 31 dni i dalej jestem na zwolnieniu bez przerwy.

    Pytania

    1.Czy pracodawca mial obowiazek powiadomic ZUS o tym ze zwolnienie jest
    jeszcze po ustaniu zatrudnienia?

    2.Dzis otrzymalam kolejne zwolnienie co stanowi ciaglosc zwolnienia na
    kolejne 13 dni
    - gdzie mam przeslac zwolnienie czy do pracodawcy czy do ZUS ??
    i jezeli do ZUS to do jakiego ZUS-u czy pracodawcy czy ZUS-u
    odpowiadajacemu mojemu zameldowaniu??? gdyz pracowalam i zamieszkuje w
    innym miescie a zameldowana jestem gdzie indziej.

    3.W ciagu ilu dni musze przeslac w odpowiednie miejsce zwolnienie
    lekarskie????

    4.Jaki termin ma ZUS na wyplate swiadczenia ??

    Dziekuje
    Gosia